Dijelovi autoeletrike

Akumulatori

  Prijesek baterijeAkumulator je spremnik energije koji pretvorbom električne energije u kemijsku (punjenjem) akumulira određeni dio dovedene mu električne energije. Priključkom trošila na njegove stezaljke vrši se obrnuti proces odnosno pretvorba kemijske u električnu energiju (pražnjenje). Sastoji se od jednog ili više članaka koji sadrže dvije vrste elektroda (katodu i anodu) koje su uronjene u elektrolit.

   Akumulator ne smije ostati bez elektrolita, olovni akumulator se ne smije prazniti ispod 11,8 V ili dugo stajati van uporabe bez dopunjavanja i ne smije se podvrgnuti suviše jakim strujnim udarima. Što se akumulator prazni ili puni jačom strujom, bit će mu manji kapacitet (dakle kraće će održavati dovoljan napon). Kapacitet akumulatora smanjuje se i kod niskih temperatura, zbog čega su češći problemi s akumulatorom na vozilima u zimskim mjesecima.


Naši dobavljači:

Fiamm

 

Fiamm je osnovan 1942. u Italiji, ali priča počinje puno ranije sa mladim inženjerom Giuliom Dolcettom koji je radio na projektima elektrifikacije u dvadesetim i tridesetim godinama prošlog stoljeća i stekao iskustvo koje mu je omogućilo da shvati potencijal tvrtke Elettra koju je kupio i preimenovao u Fiamm.

pročitajte više o Fiamm akumulatorima...

  fiamm logo1

 


Magneti Marelli

 

Kompanija Magneti Marelli osnovana je 1919. godine. Zbog potrebe tržišta, početkom dvadesetih godina prošlog stoljeća započinje s proizvodnjom svjećica, motora brisača i akumulatora. Uskoro se kompanija nameće kao jedan od glavnih nosioca proizvodnje...

pročitajte više o Magneti Marelli...

  Magneti

 

Anet d.o.o. - Vaš partner

 

  • Alkar.jpg
  • Behr_Service.jpg
  • Bendix.jpg
  • Castrol.jpg
  • coopers-fiaam-filters.png
  • davia.jpg
  • Delphi.jpg
  • Depo.jpg
  • eco.jpg
  • Elegante_by_TYC.jpg
  • Elf.jpg
  • embo.jpg
  • era.jpg
  • eurolites.jpg
  • Federal_Mogul.jpg
  • Fiamm-GS.jpg
  • FIAMM.jpg
  • fpuk.jpg
  • FrigAir.jpg
  • Gates.jpg