Dijelovi automehanike

Termostati

  Od toplinske energije nastale u motoru s unutrašnjim izgaranjem, samo se jedna četvrtina pretvori u koristan rad. Preostalu toplinu treba odvoditi i to tako da se ni jedan dio motora ne pregrije. Pri hlađenju tekućinom su stijenke motora oplakivane rashladnim sredstvom, a to je obično voda s raznim dodacima.
Termostat, na izlazu rashladne vode iz motora, ima zadaču zatvarati ili prigušivati protok vode kroz hladnjak, dok motor ne razvije radnu temperaturu. Kad je temperatura na stijenkama cilindara niža od 60°C, nastaje kondenzacija i korozija i stoga termostat prekida ili prigušuje kruženje vode da se motor brže zagrije.
Danas se najviše upotrebljava voštani termostat od limene kutije napunjene voskom. U vosku je u gumenoj membrani mali klip u obliku olovčice. Dok je motor hladan, ventil ma kutiji zatvara protok vode u hladnjak. A kad se vosak zagrije, rastopi se i rastegne, potisne kutiju prema dolje i ventil se otvori.

 

Naši dobavljači:

Vernet

 

 

Vernet proizvodi termostatske elemente već više od 80 godina, i jedan je od svjetskih lidera u ovom području. Stručnost, kontinuirana kvaliteta proizvoda i stalno istraživanje opravdava poziciju jednog od glavnih opskrbljivača auto industrije. 

pročitajte više o Vernet termostatima...

  termostat


Anet d.o.o. - Vaš partner

  • Alkar.jpg
  • Behr_Service.jpg
  • Bendix.jpg
  • Castrol.jpg
  • coopers-fiaam-filters.png
  • davia.jpg
  • Delphi.jpg
  • Depo.jpg
  • eco.jpg
  • Elegante_by_TYC.jpg
  • Elf.jpg
  • embo.jpg
  • era.jpg
  • eurolites.jpg
  • Federal_Mogul.jpg
  • Fiamm-GS.jpg
  • FIAMM.jpg
  • fpuk.jpg
  • FrigAir.jpg
  • Gates.jpg